W branży odzieżowej panuje duża konkurencja i żeby na nim zaistnieć, trzeba się bardzo postarać. Jeszcze więcej wysiłku wymaga dotarcie do klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Jak z tym zadaniem radzą sobie na przykład producenci czapek?

Decyzje zakupowe rodziców

producent czapekDużą część dochodów osób między 30 a 55 rokiem życia pochłaniają wydatki związane z edukacją, wyżywieniem i właśnie ubraniem potomstwa. Wśród rodziców, zwłaszcza świeżo upieczonych, panuje przekonanie, że na dzieciach się nie oszczędza. Wykorzystuje to niejeden producent czapek dla niemowląt kierujący swoją ofertę do młodych osób wychowujących maluchy. Na swojej stronie internetowej prezentuje urocze nakrycia malutkich główek, ozdobione kolorowymi aplikacjami w kształcie zwierzątek i kwiatków. Każda czapeczka zaopatrzona jest w praktyczne tasiemki przytrzymujące ją na głowie niemowlaka.

Zainteresowania dzieci

Producent czapek dla starszych dzieci stara się przyciągnąć ich uwagę kolorowymi wzorami albo postacią z kreskówki zdobiącą przednią część nakrycia głowy. Liczy na to, że młodemu klientowi spodoba się właśnie taki, a nie inny projekt, i do namówi rodziców do zakupu czapki. Oczywiście producenta czapek dziecięcych powinny interesować aktualne trendy w kulturze popularnej. Powinien mieć orientację, co młodzi ludzi oglądają w telewizji i jakich filmów szukają w Internecie. I starać się jak najwięcej elementów zamieszczać na oferowanych przez siebie wyrobach.

Preferencje dorosłych

Producentowi czapek dla kobiet i mężczyzn wypada różnicować swoją ofertę w zależności od wieku i stylu życia swoich klientów. W swojej ofercie powinien mieć praktyczne nakrycia głowy do noszenia przez dorosłych na co dzień, a także czapki sportowe z daszkiem i kaszkiety. Szczególną uwagę powinien przywiązywać do starannego wykańczania swoich wyrobów – dorośli przeważnie przywiązują uwagę do detali.

Szanujący się producent czapek, który chce odnieść sukces, powinien dobrze poznać swoich klientów i oferować im produkty, których oczekują. Ale najważniejsze, by jego w wyroby były dobrej jakości i miały przystępną cenę.