Charakterystyka torebek Chanel

Torebki Chanel są niezwykle charakterystyczne, głównie ze względu na specyficzne pikowanie, które występuje niemal na każdym modelu tej marki. Oprócz tego, marka Chanel jest jedną z niewielu, gdzie pasek torebki jest wykonany z pozłacanego łańcuszka. Razem tworzy to przyjemny dla oka dodatek do eleganckich, ale i swobodniejszych stylizacji. Te torebki produkuje się w stonowanych, eleganckich kolorach, które pasują do wielu stylizacji – wszak sama Choco Chanel była miłośniczką strojów maksymalnie prostych, eleganckich i podkreślających kobiecość, jak też i uniwersalnych, jak choćby klasyczna mała czarna. Materiałem, z którego produkuje się te specjalne torebki, jest skóra cielęca, i zdecydowana większość produktów produkowana jest we Włoszech. Co ciekawe, marka Chanel posiada mnóstwo obostrzeń dotyczących możliwości sprzedaży swoich produktów – nie znajdziemy ich w Internecie, nawet na oficjalnej stronie Chanel. Jedyną możliwością zakupu oryginalnej torebki jest nabycie jej w jednym z butików. Czy warto inwestować w „Chanelkę”? Inwestowanie w oryginalne, horrendalnie drogie ciuchy i dodatki jest, powiedzmy sobie szczerze, co najmniej dziwne w przypadku przeciętnych zjadaczek chleba. Kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy dolarów za torebkę, to marzenie ściętej głowy dla wielu z nas, i nawet sukcesywne oszczędzanie na oryginalną Chanelkę wydaje się być nieosiągalne. Jednak posiadanie torby Chanel to niebywały prestiż, oznaka luksusu i wyjątkowo dobrego gustu. Ponadto, nawet używana torebka tej marki ze starszej kolekcji nie traci wiele na swojej wartości – można ją więc nosić latami, a następnie sprzedać z niemałym zyskiem. Nie da się jednak ukryć, że ceny niektórych modeli są tak wysokie, że jeśli do kosztów zakupu dodać koszty transportu z zagranicy, to okazuje się, że to przyjemność, na którą stać głównie osoby, które zarabiają, i to niemało, na swoim wizerunku. Ponadto dla przeciętnej miłośniczki mody nie byłoby niczym przyjemnym zgubić lub uszkodzić taką torebkę.